
Jesteśmy też na Facebooku
mgr Maria Kmiecik-Matrejek
Logopedka, neurologopedka, terapeutka ręki, terapeutka karmienia, terapeutka orofacjalna, instruktorka masażu niemowlęcego wg Petera Walkera
Jestem absolwentką Unwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku logopedia oraz Krakowskiej Akademii na kierunku neurologopedia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w krakowskich gabinetach prowadzących terapię neurobiologiczną i logopedyczną. Posiadam doświadczenie w pracy z noworodkami i niemowlętami, dziećmi z autyzmem i zagrożonymi autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa, afazją, dyslektycznym i zagrożonymi dysleksją, alalią, opóźnionym rozwojem mowy, z zespołami wad wrodzonych, wadami genetycznymi oraz niesłyszącymi.
Prowadzę zajęcia z wczesnej interwencji logopedyczno-terapeutycznej dla dzieci zdrowych, przedwcześnie urodzonych oraz z zagrożonych ciąż, konsultuję noworodki i niemowlęta, oceniam budowę i funkcje sfery oralnej, a także prowadzę terapię karmienia. Jestem zafascynowana rodzicielstwem bliskości. Prywatnie jestem mamą 4 letniego Antosia – to właśnie macierzyństwo pozwoliło mi spojrzeć na terapię w znacznie szerszej perspektywie niż wcześniej.


mgr Klaudia Stefańczyk
Logopedka, neurologopedka, terapeutka karmienia, terapeutka ręki, filolożka polska
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu Jagielońskiego na kierunku logopedia oraz neurologopedii w Krakowskiej Akademii. Doświadczenie w pracy zawodowej zdobywałam w krakowskich gabinetach logopedycznych, a także podczas pracy w przedszkolu.
W pracy cenię sobie komfort rodzica i małego pacjenta. Największą radość sprawia mi uśmiech dziecka i jego sukcesy. Szczególnie bliski jest mi temat rozszerzania diety, trudności w karmieniu i jedzeniu, wybiórczości pokarmowej, a także szeroko pojęty rozwój mowy.
Podczas spotkań wykorzystuję terapię miofunkcyjną, a zajęcia prowadzę w formie zabawy. Nieustannie wzbogacam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i kursach.
mgr Zuzanna Para
Neurologopedka, oligofrenopedagożka, terapeutka Padovan oraz czaszkowo-krzyżowa
Wśród moich zawodowych pasji muszę podkreślić wspieranie noworodków i niemowląt, które przejawiają trudności w zakresie pobierania pokarmu, również wśród dzieci przedwcześnie urodzonych oraz dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, jak również wspieranie rodziców na etapie rozszerzania diety ich podopiecznych.
Pasjonuje się również potencjałem komunikacyjnym noworodków i niemowląt, w związku z czym zdecydowałam się na rozpoczęcie procesu certyfikacyjnego NBO. Współpracuje także ze Szkołą Rodzenia Femina Nowy Targ, przy czym oferuję wsparcie i szerzę profilaktykę dotyczącą karmienia noworodków. Prywatnie jestem mamą Olka i Antka. Uwielbiam górskie wędrówki, zwłaszcza w chwilach wytchnienia.


mgr Klaudia Konopka
Logopedka, neurologopedka, nauczycielka języka polskiego jako obcego, terapeutka karmienia, terapeutka miofunkcjonalna, provaiderka Neuroflow
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku logopedia oraz nauczania języka polskiego jako obcego, a także absolwentką Krakowskiej Akademii na kierunku neurologopedia. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem i ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, zespołem Downa, FAS i FASD, afazją, alalią, opóźnionym rozwojem mowy, niesłyszącymi oraz dwujęzycznymi.
Swoje terapeutyczne i naukowe zainteresowania kieruję w stronę wczesnej interwencji logopedycznej, ponieważ widzę sens rozpoczynania jak najszybszej stymulacji rozwoju dziecka w momencie pojawienia się trudności i zaburzeń rozwojowych. Oddziaływania terapeutyczne opieram na pozytywnej, pełnej szacunku relacji z dzieckiem i jego rodziną. Spotkania z dziećmi utrzymuję w konwencji zabawy, a przy tym prowadzę terapie miofunkcjonalną oraz rozwojową. Prywatnie jestem mamą pięcioletniej Marianny oraz rocznego Juliana. Marianny, która nauczyła mnie bycia mamą w duchu rodzicielstwa bliskości i Juliana, który w pełni wykorzystał mój potencjał neurologopedyczny.
mgr Anna Orzeł
Logopedka, specjalistka komunikacji w życiu społecznym
Jestem absolwentką kierunków logopedia oraz język polski w komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Podczas studiów zdobywałam wiedzę m.in. z zakresu glottodydaktyki, teorii jezyka oraz roli komunikacji w życiu społecznym. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w szkole podstawowej specjalnej, pracując z dziećmi z upośledzeniem umysłowym w stopniu znacznym i umiarkowanym oraz z dziećmi z autyzmem. Brałam również udział w praktykach z zakresu terapii małego dziecka z ASD.
Cudownie odnajduję się w terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią i w terapii miofunkcjonalnej. Pracuję również w szkole podstawowej i przedszkolu. Swoją wiedzę staram się uzupełniać uczestnicząc w licznych konferencjach oraz specjalistycznych szkoleniach.


mgr Weronika Dudziak
Logopedka, neurologopedka, terapeutka ręki, glottodydaktyczka
Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej – kierunku prowadzonego przy współpracy Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego i I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz absolwentą neurologopedii w Krakowksiej Akademii. Doświadczenie w pracy jako logopedka zdobywałam w warszawskim i krakowskim przedszkolu, a także jako wolontariuszka w Centrum Metody Krakowskiej. Pracowałam z dziećmi z wadami wymowy, dwujęzycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z niedosłuchem oraz z zespołem Aspergera. Zajmowałam się również profilaktyką logopedyczną i prowadzeniem zajęć logorytmicznych.
Wiedzę i umiejętności rozwijam uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Największą radość sprawia mi praca z dziećmi oraz ich sukcesy, które są dla mnie motywacją do ciągłego rozwoju.
Małgorzata Kmiecik
Logopedka, nauczycielka języka polskiego jako obcego, nauczycielka wczesnego czytania
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, na kierunku logopedia ze specjalnością nauczania języka polskiego jako drugiego/obcego. Swoje doświadczenie zdobywałam odbywając liczne praktyki logopedyczne i psychologiczno-pedagogiczne, m.in. w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym oraz pracując w Centrum Metody Krakowskiej, gdzie współtworzyłam zajęcia z wczesnej nauki czytania i nauki matematyki z wykorzystaniem systemu Numicon. W kręgu moich naukowych zainteresowań znajdują się tematy związane z neuroplastycznością, wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, a także wczesną nauką czytania i matematyki.
Warsztat pracy poszerzam angażując się w działalność wolontariacką i społeczną. Przez dwa lata prowadziłam zajęcia z języka polskiego z migrantami z Czeczenii, w ramach projektu „Włączone” we współpracy z Ośrodkiem dla Cudzoziemców w Łukowie, mierzącego się z problemem wykluczenia edukacyjnego dzieci uchodźczych. Obecnie nauczam i wspieram osoby przybywające z Ukrainy.

Serdecznie zapraszamy do wspólnego wspierania rozwoju Twojego dziecka!
mgr Maria Kmiecik-Matrejek
Swoje zainteresowania naukowe i terapeutyczne kieruję głównie w stronę noworodków oraz niemowląt z zaburzeniami karmienia. Bardzo bliski jest mi temat karmienia piersią, rozszerzania diety u niemowląt i terapii karmienia. Uwielbiam terapię i stymulację przez zabawę, ponieważ najwięcej dźwięków, nowych słów, znaczeń oraz komunikatów pojawia się wtedy, kiedy dziecko czuje się swobodnie i jest aktywne. Na co dzień współpracuję z psychologami, fizjoterapeutami i doradcami laktacyjnymi, aby jak najlepiej pomagać dzieciom i ich rodzicom.
Prowadzę terapię miofunkcjonalną, rozwojową i poznawczą wykorzystując między innymi masaż logopedyczny, terapię miofunkcjonalną, stymulację traktu ustno- twarzowego, terapię karmienia, terapię wybiórczości pokarmowej, stymulację sensoryczną, terapię przez zabawę, handling i przyjazną pielęgnację, a także masaż niemowlęcy.
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- logodemia.pl „Pacjent z nieprawidłowym napięciem w sferze orofacjalnej” – Aleksandra Rosińska
- logodemia.pl „Stabilizacja żuchwy – niezwykle ważny element w terapii logopedycznej” – Aleksandra Rosińska
- Cykl szkoleń z terapii karmienia „Gdy karmienie noworodka staje się wyzwaniem”, „Zaburzenia karmienia w praktyce logopedycznej”, „Sensoryczno- motoryczne trudności w karmieniu” – Marcelina Przeździęk, Aleksandra Kaczyńska
- Dobra Kadra, Pediatric FEEDING Disorders, marzec 2022 „Zaburzenia karmienia. Model diagnostyczno-terapeutyczny dziecka od urodzenia do 12 miesiąca życia. Współczesne wyzwania logopedyczne.” – Marcelina Przeździęk, Aleksandra Kaczyńska.
- logodemia.pl „Muzyczny masaż logopeydczny” – Maria Szyfter
- logodemia.pl „Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat. Część II” – Maria Szyfter
- Centrum Discurso, luty 2022 „Gryzaki w Mioterapii niemowląt” – Marzena Machoś
- Terapeuci na walizkach, luty 2022 „Procesy samoregulacji niemowląt. Aspekt sensoryczny dziecka w pierwszym roku życia” – Beata Wasicka
- Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, konferencja styczeń 2022 „Znaczenie pierwszych dni po narodzinach dla udanego start w karmienie piersią”
- logodemia.pl „Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat” – Maria Szyfter
- Terapeuci na walizkach „Ocena neurorozwojowa dziecka w pierwszym roku życia” – Lucyna Wittbrodt
- logopeda.pl „Terapia miofunkcjonalna w praktyce” – Aleksandra Rosińska
- Terapeuci na walizkach, grudzień 2021 „Aktywizacja układu mięśniowo- szkieletowego okolic głowy i szyi przez stymulację nerwów czaszkowych” – dr n.med. Marian Majchrzycki
- Terapeuci na walizkach, grudzień 2021 „Kompleksowe wsparcie karmienia piersią” – lek. Agnieszka Browarska
- logomedia.pl „Terapia manulana” – Ewa Wojewoda
- Beata Racek, grudzień 2021 „Parafunkcja okiem logopedy i psychologa” – Beata Racek
- logopeda.pl „Techniki chirurgiczne anyloglosji” – dr Jakub Bargiel
- logomedia.pl „Wędzidełko wargi górnej i wędzidełka policzków” – Aleksandra Rosińska
- PjTerapeutic, wrzesień 2021 „A sensory motor approach to feeding in the Down syndrome population” – Lori Overland M.S. CCC, C/NDT. CLC, FOM
- Fizjomed, wrzesień 2021 „Guguhopla i przyjaciele od wcześniaka do roczniaka” – Marzena Machoś, Marta Karwot- Pięta, Magdalena Czajkowska, Danuta Rup- Kozłowska, Olga Sowa, Joanna Szczotka, Magdalena Bednarczyk
- Fizjomed, sierpień 2021 „Zrozumienie typowego i atypowego rozwoju sensoryczno-motorycznego jako przewodnik dla rozumienia klinicznego we wczesnej interwencji” – Milioti Styliani-Liana, Kyriakos Atmatzakis
- Fizjomed, lipiec 2021 „Karmienie wcześniaka na oddziale neonatologicznym” – Marta Karwot-Pięta, Joanna Kupczak
- Fizjomed, czerwiec 2021 „Wczesniactwo jako trauma” – Iwona Palicka
- logopeda.pl, maj 2021 „Taktyka postępowania w ankyloglosji u noworodków i niemowląt” – Mira Rządzka, Jakub Bargiel
- logopeda.pl, maj 2021 „Ankyloglosja okiem lekarza-primum non nocere” – Małgorzata Gawryl, Jakub Bargiel
- logopeda.pl, kwiecień 2021 „Oddychanie w praktyce logopedycznej” – Mira Rządzka
- Emka, kwiecień 2021 „Stymulacja traktu ustno twarzowego” – Małgorzata Gawryl
- Centrum Szkoleń Cognitus, marzec- kwiecień 2021 „Terapeuta karmienia z pasją, Terapeuta orofacjalny” – Marcelina Przeździęk, Aleksandra Kaczyńska, Jolanta Uchman, Agata Kalina
- Lekarskim okiem, marzec 2021 „Samoregulacja u niemowląt” – Agnieszka Browarska, Dorota Blumczyńska
- Lekarskim okiem, marzec 2021 „Rozwój dziecka w 1 roku życia” – Agnieszka Browarska, Agnieszka Ptak
- marzec 2021 „Interdyscyplinarnie i holistycznie o laktacji” – Magdalena Bednarczyk, Sylwia Jeż
- Klinika laktacyjna, marzec 2021 „Wsparcie laktacyjne mam wcześniaków” – Ariela Levy
- marzec 2021 „Ssanie kciuka okiem neurologopedy” – Marcelina Przeździęk
- marzec 2021 „Parafunkcje i dysfunkcje. Rozwiązania terapeutyczne” – Aleksandra Listwoń
- Logoro, marzec 2021 „Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego, mioterapia. Podejście autorskie” – Ewelina Mendala Kwoczek
- Lekarskim okiem, luty 2021 „Pozycjonowanie przy karmieniu” – Agnieszka Browarska, Agnieszka Ptak
- Neurologopedabada, luty 2021 „Nerwy czaszkowe” – Kamila Czarnik
- Ciocia Guguhopla w praktyce, luty 2021 „Developmental Baby Massage” – Peter Walker
- Ciocia Guguhopla w praktyce, luty 2021 „Niemowlak i logopedyczne flagi ostrzegawcze” – Marzena Machoś
- Ciocia Guguhopla w praktyce, styczeń 2021 „PUMO Program usprawniania motoryki oralnej” – Marzena Machoś
- Wymagające.pl, wrzesień 2020 „Zaparcia nawykowe i moczenie” – Karla Orban
- TeczkaLogopedy, wrzesień 2020 „Terapia połykania w ujęciu logopedycznym” – Beata Białas
- TeczkaLogopedy, wrzesień 2020 „Profilaktyka zaburzeń oddychania, połykania i mowy” – Beata Białas
- TeczkaLogopedy, wrzesień 2020 „Połykanie w logopedii w ujęciu praktycznym” – Beata Białas
- Tarnów, wrzesień 2020 „Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych- moduł I” – dr Anna Regner
- Dobry Start Dziecka, sierpień 2020 „Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia z uwzględnieniem zaburzeń napięcia mięśniowego” – Agnieszka Słoniowska
- Zaufaj położnej ANNA Bulczak, sierpień 2020 „Szpinak robi BLEE. Rozszerzanie diety dziecka w pigułce” – Zuzanna Antecka
- Małyssak, sierpień 2020 „Aktualna wiedza o karmieniu piersią” – Agata Aleksandrowicz (Hafija)
- Wymagające.pl, sierpień 2020 „Fakty i mity o zaparciach nawykowych” – Karla Orban
- Dobry start dziecka Agnieszka Słoniowska, czerwiec 2020 „Pielęgnacja i rozwój niemowlęcia 5-7 miesięcy” – Agnieszka Słoniowska
- Centrum stymulacji rozwoju dziecka, Lipiec 2020 „Wcześniaki, a zaburzenia przetwarzania sensorycznego” – Iwona Palicka, Izabela Grzebna
- Centrum terapii i wspomagania rozwoju, Lipiec 2020 „Karmienie noworodka i niemowlęcia. Od teorii do praktyki” – Marta Wawrzynów, Adela Białoboki- Chylińska
- Dobry start dziecka Agnieszka Słoniowska, czerwiec 2020 „Pielęgnacja neurorozwojowa w 1 r.ż. dziecka z uwzględnieniem zaburzeń napięcia mięśniowego” – Agnieszka Słoniowska
- Wydawnictwo GooGoo, czerwiec 2020 „Zaburzenia i dysfunkcje stawu skroniowo żuchwowego. Wybrane manualne techniki terapii” – dr Anna Regner
- Wydawnictwo GooGoo, czerwiec 2020 „Co ma serce do języka? Nerw błędny i teoria poliwagalna w terapii neurologopedycznej” – dr Gabriela Dragun
- Wydawnictwo GooGoo, czerwiec 2020 „Logopeda i pacjent z SMA, cz. 1- Wprowadzenie i 2. Warsztaty” – Magda Mazur
- hafija.pl, maj-czerwiec 2020 „MLE-CON 2020”
- zmyslek.pl, czerwiec 2020 „Rozpoznawanie zaburzeń SI” – Justyna Kapuścińska- Kozakiewicz
- Tadek Niejadek, czerwiec 2020 „Sensologopedia. Wykorzystanie metody SI w procesie nabywania kompetencji pokarmowych oraz funkcji komunikacyjnych u dzieci” – Natalia Górka- Pik
- hafija.pl, czerwiec 2020 „Wskaźniki skutecznego karmienia piersią” – Agata Aleksandrowicz
- Fundacja Scolar, czerwiec 2020 „Trening mandowy. O uczeniu próśb” – Marta Sierocka-Rogala
- Cognitus, maj 2020 „Zabawy wspierające rozwój komunikacji niemowląt” – Agata Kalina „Cali Mali”
- Cognitus, maj 2020 „Terapia karmienia. Oswajanie ma znaczenie. Część 2” – Agata Kalina „Cali Mali”
- wymagajace.pl, maj 2020 „Żywienie dziecka a sen” – Magdalena Komsta
- LogoStrefa, maj 2020 „Terapia karmienia. Oswajanie ma znaczenie” – Agata Kalina „Cali Mali”
- Medicome Baby, maj 2020 „Rozwój ruchowy okiem fizjoterapeuty” – Olga Jurczak
- Medicome Baby, maj 2020 „Rozszerzanie diety niemowlaka okiem logopedy i dietetyka” – Olga Heród, Edyta Harmata
- Neurologopeda Bada, maj 2020 „Cechy dysmorficzne jamy ustnej i jej okolic” – dr Kamila Czarnik
- Elf Centrum Mowy i Ruchu maj 2020 „Ankyloglossja u noworodków i niemowląt” – Mira Rządzka
- Fundacja In Corpore, maj 2020 „Zarządzanie dysfagią w warunkach domowych” – Anna Maria Pękacka-Egil
- Fundacja In Corpore, maj 2020 „Dyzartia w chorobie Parkinsona” – Anna Maria Pękacka-Egil
- Fundacja In Corpore, maj 2020 „Oswajanie jako niezwykle ważny element w terapii karmienia” – Marta Baj-Lieder
- Ciocia Guguhopla w praktyce, kwiecień 2020 „Niemowlak u logopedy II Miobobo” – Marzena Machoś
- Fundacja In Corpore, kwiecień 2020 „Dziecko nadwrażliwe na dotyk w sferze oralnej na terapii logopedycznej” – Marta Baj-Lieder
- Fundacja In Corpore, kwiecień 2020 „Awersje pokarmowe u dzieci na przykładzie choroby refluksowej” – Marta Baj-Lieder
- kwiecień 2020 „Ssanie kciuka. Co wiemy a czego nie?” – Marcelina Przeździęk
- Dobra kadra, Kwiecień 2020 „Dysfagia w neonatologii i pediatrii
- Dobra kadra, Kwiecień 2020 „Warsztat każdego logopedy
- Kraków, luty 2020 „APD (auditory processing disorder) Zaburzenia przetwarzania słuchowego. Diagnoza i terapia” – Ewa Kwaśniok
- Kasinka Mała, luty 2020 „ASD (autism spectrum disorder). Pierwsze spotkanie terapeutyczne z małym dzieckiem” – Joanna Wójtowicz-Pałasz
- Kasinka Mała, październik 2019 „Terapia ręki- diagnoza i terapia” – Hanna Szyszkowska
- Kraków, wrzesien 2019 „Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę lub PEG. Jak rozwijać umiejętność jedzenia doustnego u dzieci karmionych przez sondę lub PEG” – mgr Marcelina Przeździęk
- Kraków, wrzesień 2019 „Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym – warsztat praktyczny” – mgr Marcelina Przeździęk
- Tarnów, wrzesień 2019 „Od zabawy do jedzenia – Praca logopedy wobec dziecka z postawą neofobiczną, Arfid-em” – Magdalena Nosko-Goszczyńska
- Tarnów, maj 2019 „Niemowlak u logopedy” – dr Marzena Machoś
- Wieliczka, kwiecień 2019 „Prowadzenie spotkania MAMA MiA, DZIECI MAJĄ GŁOS” – wykład dla rodziców o rozwoju mowy dziecka oraz wczesnej stymulacji
- Kraków, maj 2019 „Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat. Standardy postępowania. warsztat praktyczny” – dr n.hum. Anna Zając
- Kraków, marzec 2019 „Smykopląsy – kreatywne warsztaty logorytmiczne” – Katarzyna Stempień
- Gdańsk, marzec 2019, Udział w I Ogólnopolskiej Konferencji Szkoły Terapii Karmienia „Karmienie małego dziecka w aspekcie terapeutycznym”
- Bochnia, październik 2018- styczeń 2019, Prowadzenie zajęć sensoryczno-poznawczo-logopedycznych w 4 grupach wiekowych zajęcia dla dzieci oraz pogadanki o stymulacji niemowląt i dzieci do 3 roku życia. Spotkania dla rodziców z dziećmi
- Tarnów, lipiec 2018 „Nadmierne ślinienie się- techniki terapeutyczne” – mgr Marta Baj-Lieder
- Tarnów, lipiec 2018 „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” – mgr Marta Baj-Lieder
- Kraków, maj 2018 „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne” – mgr Aleksandra Kaczyńska
- Kraków, maj 2013, I Międzynarodowa Neurobiologiczna Konferencja Naukowa pt. „Neurologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych”
- Kraków, lipiec 2013 „Test SON-R 2,5 – 7. Badanie i interpretacja wyników” – prof. Jagoda Cieszyńska-Rożek
- Kraków, listopad 2012, IV Ogólnopolska Konferencja MOPTL Nowa Logopedia. Interakcyjne uwarunkowania rozwoju i zaburzeń mowy
- Kraków, czerwiec 2012, II Przegląd Kół Naukowych Uniwersytetu Pedagogicznego – prezentacja osiągnięć Sekcji Logopedycznej
- Kraków, listopad 2011, III Ogólnopolska Naukowa Konferencja Logopedyczna: „Nowa Logopedia – diagnoza różnicowa zaburzeń komunikacji językowej”
- Kraków, czerwiec 2011 „Kurs języka migowego I stopień – nauczycielski”
- Kraków, listopad 2010, II Ogólnopolska Naukowa Konferencja Logopedyczna „Nowa Logopedia – biologiczne uwarunkowania rozwoju i zaburzeń mowy”
mgr Klaudia Stefańczyk
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- wrzesień 2022 „Neofobia pokarmowa i ARFID – podobieństwa i różnice” – mgr Marta Baj-Lieder
- wrzesień 2022 „Jak dobrze rozpocząć rozszerzanie diety?” – Zuzanna Wędołowska
- wrzesień 2022 „Smoczek, butelka, karmienie piersią – jak je pożegnać?” – Ula Petrycka
- czerwiec 2022 „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie” – Ewelina Mandala-Kwoczek
- marzec 2022 „Anatomia palpacyjna dla logopedów w ujęciu miofunkcjonalnym – diagnoza kompleksu orofacjalnego” – mgr Aleksandra Kaczyńska, mgr Ewa Wojewoda
- marzec 2022 „Muzyczny masaż logopedyczny” – Maria Szyfter
- luty 2022 „Terapia karmienia- strategie dla terapeuty i rodziny” – Agata Kalina
- luty 2022 „Niemowlak u logopedy 2. #miobobo. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne” – Marzena Machoś
- luty 2022 „Niemowlak u logopedy 1. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie” – Marzena Machoś
- luty 2022 „Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6lat”- Maria Szyfter
- styczeń 2022 „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka” – Joanna Gruba
- styczeń 2022 „Wędzidełko – ciąć czy nie” – Aleksandra Rosińska
- styczeń 2022 „Smoczek – garść wiedzy dla terapeuty” – Magdalena Rybka
- grudzień 2021 „Metody komunikacji alternatywnej” – mgr Alina Smyczek
- lipiec 2020 „Seplenienie boczne” – Beata Nedwidek
- listopad 2021 „Migdałki w praktyce logopedycznej. Praca z pacjentem przed i po zabiegu” – Aleksandra Rosińska
- listopad 2021 „Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu” – Aleksandra Rosińska
- listopad 2021 „Zaburzenia rozumienia w afazji dziecięcej” – Agata Gładowicz-Bojarska
- Kraków, luty 2020 „APD- Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego. Diagnoza i terapia” – mgr Ewa Kwaśniok
- Kraków, grudzień 2019 „System NUMICON. Podstawowe umiejętności matematyczne” – mgr Dagmara Kubiak
- Kasinka Mała, październik 2019 „Diagnoza i terapia ręki. Kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym” – mgr Hanna Szyszkowska
- wrzesień 2021 „Metoda werbotonalna” – dr Anna Prożych
- Kraków, kwiecień 2019 „Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat. Standardy postępowania. Warsztat praktyczny” – Gabinet logopedyczny „Kocham Mó-Wić”
- Kraków, kwiecień 2019 „
- System C-eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji” – Assistech
- Kraków, marzec 2019 „Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej” – Polski Związek Logopedów
- Kraków, luty 2019 „Jak pomóc dziecku z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego w szkole i życiu codziennym” – SłuchMed
- Kraków, październik 2018 „Badanie słuchu w logopedii. Warsztat praktyczny z analizą badań słuchu” – Wydawnictwo Komlogo
- Kraków, październik 2018 „Ankyloglossia u noworodków i niemowląt. Diagnoza i terapia” – Wydawnictwo Komlogo
- Kraków, październik 2018, II Ogólnopolskie Sympozjum Logopedyczne „Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy” – Wydawnictwo Komlogo
- Kraków, maj 2018 „Komunikacja alternatywna AAC” – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Krakowie
- Kraków, maj 2018 „Młoda generacja glottodydaktyczna i logopedyczna stan obecny, perspektywy” – Koło Naukowe Glottodydaktyki Polonistycznej UJ
- Kraków, marzec 2018 „Rola logopedy we wspomaganiu rozwoju komunikacji dziecka potrzebującego AAC” – Polski Związek Logopedów
- Kraków, listopad 2017 „Wiele wymiarów FASD z perspektywy specjalistów” – Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie i Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie
- Kraków, październik 2017, I Ogólnopolskie Sympozjum Logopedyczne „Diagnoza logopedyczna – nowe narzędzia, nowe perspektywy” – Wydawnictwo Komlogo
mgr Zuzanna Para
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- kwiecień 2017 „Karmienie terapeutyczne Human Touch” – Monika Habik
- czerwiec 2017 „Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii” – dr Mira Rządzka
- czerwiec 2017 „Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i małych dzieci” – dr Mira Rządzka
- lipiec 2017 „Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi” – dr Teresa Kaczan
- wrzesień 2017 „Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych” – dr Anna Regner
- lipiec 2018 „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” – Marta Baj-Lieder
- styczeń 2019 „Niemowlak u logopedy” – dr n. hum. Marzena Machoś
- sierpień 2019 „Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym” Marcelina Przeździęk
- wrzesień 2020 „Karmienie noworodków i niemowląt – od teorii do praktyki” – Adela Białoboki-Chylińska, dr n.zdr. Marta Wawrzynów
- wrzesień 2020 „Dysfagia u niemowląt i małych dzieci” – Dore Blom
- marzec 2021 „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie” – Ewelina Mendala-Kwoczek
- kwiecień 2021 „Stymulacja traktu ustno-twarzowego” – Małgorzata Gawryl
- maj 2021 „Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii podejście Ester de Ru” – dr Martyna Brychcy
- lipiec 2021 „Karmienie wcześniaka na oddziale neonatologicznym” – mgr Marta Karwot- Pięta, mgr Joanna Kupczak
- wrzesień 2021 „Zrozumienie typowego i atypowego rozwoju sensoryczno- motorycznego jako przewodnik dla rozumowania klinicznego we wczesnej interwencji” – Liana Milioti, Atmatzakis Kyriakos
mgr Klaudia Konopka
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- 09.06.2022 „Wędzidełko języka w praktyce. Kliniczna analiza zdjęć pacjentów. Noworodki i niemowlęta”
- 06.2022 „Ślinienie – skuteczne techniki terapeutyczne”
- 06.2022 „Jem sam”
- 06.05.2022 „Diagnostyka i terapia dzieci z niechęcią do jedzenia”
- 28.04.2022 „Diagnoza neurologopedyczna” – T. Lewicka
- 27.03.2022 „Stabilizacja żuchwy” – Aleksandra Rosińska
- 19.03.2022 „Anatomia palpacyjna dla logopedów w ujęciu miofunkcjonalnym – diagnoza kompleksu orofacjalnego. Ujęcie holistyczne”
- 27.02.2022 „Niemowlak u logopedy II Miobobo (krótkie wędzidełko języka u niemowląt –podejście praktyczne)”
- 26.02.2022 „Niemowlak u logopedy część 1 (opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie)”
- 04.03.2022 „Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat cz. 2”
- 01.02.2022 „Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat cz. 1”
- 20.09.2021 „Napięcie mięśniowe” – A. Listwoń
- 2021 „Diagnoza skróconych wędzidełek” – M.Rządzka
- 23.10.2020 „Oddychanie w terapii logopedycznej” – M. Rządzka
- 13.10.2020 „Miofunkcjonalna diagnoza niemowląt – logopedyczne flagi ostrzegawcze”
- 01–02.02.2020 „Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście”
- 06.10.2019 „Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego APD – praktyczny model postępowania diagnostycznego w ujęciu pedagogicznym i audiologicznym”
- 05.10. 2019 „Autorska metoda terapii rotacyzmów i pararotacyzmów”
- 2019 „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”
- 06.07.2019 „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym”
- 06–07.10.2018 Sympozjum logopedyczne „Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy”
- 24.04.2018 „Karty oceny logopedycznej dziecka – KOLD”
- 23.02.2018 „Fizjologiczna metoda terapii ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3 – 4 roku życia z dyslalią obwodową”
- 17–18.11.2017 „Szkolenie podstawowe z zakresu słownictwa Makaton”
- 20-21.10.2017 „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy”
- 29–30.09.2017 „Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii”
- 01-2.04.2017 „Elementy metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej, cz. 1”
- 18.03–20.05.2017 „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób ze specjalnymi potrzebami w komunikacji”
- 22.05.2015 „Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera”
- 17.04.2015 „Diagnozowanie możliwości poznawczych i ocena rozwoju Międzynarodową Skalą Wykonaniową Leitera”
- 30.08.2014 „Diagnoza i terapia afazji u osób dorosłych”
- 06.02.2012 „Metody badania zagrożenia dysleksją”
- 23.11.2010 „Nowa Logopedia – biologiczne uwarunkowania rozwoju I zaburzeń mowy”
mgr Anna Orzeł
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- „Oddech to podstawa – prawidłowe nawyki oddechowe” – Sylwia Zasada
- „Straszny rabarbar – o terapii rotacyzmu” – Sylwia Zasada
- „Wolisz zjeść półkę czy bułkę? Mowa bezdźwięczna – istota zaburzenia i terapia” – Sylwia Zasada
- „Opóźniony rozwój mowy – rozwiązania praktyczne” – Aleksandra Rosińska
- „Diagnoza dyslalii – praktycznie” – Aleksandra Rosińska
- „Ankyloglosja. Terapia przed i po zabiegu podcięcia” – Aleksandra Rosińska
- „Wędzidełko – ciąć czy nie ciąć” – Aleksandra Rosińska
- „Badanie wędzidełka. Wskazówki dla logopedów” – Marta Czajka-Nawrocka
- „Wędzidełko języka w praktyce. Kliniczna analiza zdjęć pacjentów” – Donata Oziemczuk
- „Techniki chirurgiczne ankyloglosji” – Jakub Bargiel
- „Wszystko o wędzidełku w pigułce” – Małgorzata Gawryl
- „Połykanie i pozycja spoczynkowa języka jako fundament terapii logopedycznej” – Anna Karowicz
- „Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie terapeutyczne” – Agata Gładowicz-Bojarska
- „Seplenienie międzyzębowe. Diagnoza i terapia” – Beata Nedwidek
- „Seplenienie boczne. Diagnoza i terapia” – Beata Nedwidek
- „Pokonać parafunkcje. Podejście psychologa o logopedy” – Karolina Matczak, Beara Racek
- „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia” – Joanna Gruba
- „Połykanie – istota funkcji, badanie i terapia” – Beata Nedwidek
- „Przychodzi dziecko do logopedy, czyli jak przeprowadzić profesjonalne badanie logopedyczne” – Marta Czajka-Nawrocka
- „Wszystko o przesiewowych badaniach logopedycznych” – Joanna Ćwiklińska
- „Trzy szeregi głosek – od czego zacząć?” – Marta Czajka-Nawrocka
- „Rotacyzm. Diagnoza i terapia” – Beata Nedwidek
- „Ach to Rrrrr…czyli sposoby na upartą głoskę” – Beara Racek, Dominika Szczepańska
- „Moje sylabki. Wczesna nauka czytania metoda symultaniczno-sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej” – Agnieszka Fabisiak-Majcher
- „Terapia miofunkcjonalna w leczeniu zaburzeń traktu ustno-twarzowego” – Aleksandra Rosińska
- „AAC. Mity i fakty” – Ewa Grzelak
- „Profilaktyka wad zgryzu – czyli zapobiegać zamiast leczyć” – Beata Racek, Arkadiusz Orzechowski
- „Terapia logopedyczna Małego Dziecka z autyzmem” – Joanna Pałasz
- „Logopedyczne ćwiczenia po zabiegu podcięcia migdałków” – Marta Czajka-Nawrocka
- „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”
- II Studencka Konferencja Logopedyczna „Głośno o laryngektomii” – luty 2021
- Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Młody logopeda – wyzwania i pułapki w XXI” – maj 2020
mgr Weronika Dudziak
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- 12.04.2022 „Dziecko dwujęzyczne – diagnoza i wsparcie rozwoju” – dr Joanna Kołak
- Kraków, 19.03.2022 „Anatomia palpacyjna dla logopedów w ujęciu miofunkcjonalnym – diagnoza kompleksu orofacjalnego” – mgr Aleksandra Kaczyńska, mgr Ewa Wojewoda
- marzec 2022 „Muzyczny masaż logopedyczny” – Maria Szyfter
- marzec 2022 „Stabilizacja żuchwy” – Aleksandra Rosińska
- 23.01.2022 „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka” – Joanna Gruba
- styczeń 2022 „Wędzidełko – ciąć czy nie” – Aleksandra Rosińska
- logopeda.pl, grudzień 2021 „Techniki chirurgiczne ankyloglosji” – dr Jakub Bargiel
- „Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne” – mgr Agata Gładowicz-Bojarska
- Kraków, grudzień 2021 „Metoda komunikacji alternatywnej” – mgr Alina Smyczek
- Kraków, wrzesień 2021 „Metoda werbotonalna” – dr Anna Prożych
- Kraków, 22-23.05.2021 „Terapia dziecięcej apraksji mowy, orm, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia” – Ewa Grzelak
- lipiec 2020 „Seplenienie boczne” – Beata Nedwidek
- lipiec 2020 „Seplenienie międzyzębowe” – Beata Nedwidek
- lipiec 2020 „Ankyloglosja” – Aleksandra Rosińska
- 16.05.2020 „ASD Pierwsze spotkania terapeutyczne” – Joanna Wójtowicz Pałasz
- kwiecień 2020 „Ssanie kciuka. Co wiemy a czego nie?” – Marcelina Przeździęk
- Kraków, luty 2020 „APD- Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego. Diagnoza i terapia” – mgr Ewa Kwaśniok
- Kraków, grudzień 2019 „System NUMICON. Podstawowe umiejętności matematyczne” – mgr Dagmara Kubiak
- Kraków, 08.11.2019 „Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy” – dr Marzena Machoś
- Kraków, czerwiec 2019 „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia-diagnoza terapia masaż” – ProCentrum
- Kraków, styczeń 2019 „Diagnoza i terapia dzieci z Zespołem Aspergera” – Centrum Metody Krakowskiej
- Kraków, grudzień 2018 „Terapia neurobiologiczna dla początkujących” – Centrum Metody Krakowskiej
- Kraków, październik 2018 „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania” – Centrum Metody Krakowskiej
- Kraków, październik 2018 „Logorytmika – ruch słuch słowo” – ProCentrum
- Warszawa, czerwiec 2018 „Makaton I°” – Program Rozwoju Komunikacji Makaton / KONi (Komunikacja Osób Niepełnosprawnych)
- E-learning, maj 2017 „Dwujęzyczność w teorii i praktyce” – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska”
- Warszawa, październik 2016 „Opóźnienie rozwoju mowy” – Centrum Wspomagania Rozwoju ASAN
- Warszawa, kwiecień 2016 „Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem” – Centrum Wspomagania Rozwoju ASAN
Małgorzata Kmiecik
Osiągnięcia, szkolenia, kursy oraz konferencje:
- „Wędzidełko języka w praktyce. Kliniczna analiza zdjęć pacjentów. Noworodki i niemowlęta”
- „Neuroplastyczność”
- „Jak nauka czytania zmienia mózg”
- „Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne”
- „WySTARTuj z dyslalią”
- „Co badania obrazowania mózgu mówią nam dziś o zaburzeniach neurorozwojowych?”
- „Początek pracy nad językiem”
- „Praca z dziećmi wysokofunkcjonującymi – dysleksja, ZA, autyzm”
- „Wczesna stymulacja językowa dzieci z Zespołem Downa”
- „Badanie dominacji stronnej. Wpływ lewouszności, lewooczności, leworęczności, lewonożności i lateralizacji skrzyżowanej na uczenie się”
- ”Gadająca głowa- czyli jak mózg przetwarza mowę?”
- „Językowe ćwiczenia słuchowe dla dzieci w wieku 3-4 lata, 5-7 lat i 8-10 lat”
- „Diagnoza dymensjonalna zaburzeń rozwoju”